Biuro Karier
Aktualności

Bezpłatny webinar o komunikacji w zawodzie

16 listpada 2020 r. przygotowaliśmy webinar dla studentów w godzinach 9-12:
"Skuteczność osobista = skuteczność zawodowa, czyli jak efektywnie komunikować się w swoim zawodzie"

Zapisy są pod tym linkiem. https://skutecznoscstudenci.webankieta.pl/

Program webinaru:

 Czym jest skuteczność osobista i jaki ma związek z sukcesem zawodowym i satysfakcją

  • dlaczego niektórzy ludzie są skuteczni niemal we wszystkich dziedzinach życia a inni nie?
  • cechy charakterystyczne ludzi uważanych za najbardziej skutecznych.

Odkrywanie niewykorzystanych możliwości, czyli od marzeń i wartości ku celom zawodowym: 

  • w jaki sposób przełożyć swoje marzenia na konkretne cele a cele na działania?
  • diagnoza i neutralizowanie przeszkód w realizacji założonych wcześniej celów.

Efektywna komunikacja, jako klucz do osobistej skuteczności:

  • co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
  • jak zdobyć pole position w relacjach?
  • czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się.

Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej:

  • komunikacja werbalna:

o dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy, 

o kto pyta prowadzi rozmowę - czyli jak zdobywać sympatię rozmówców?

o komunikowanie swojego stanowiska i opinii,  o dyplomacji można się nauczyć.

  • komunikacja niewerbalna - wyraz postaw i emocji: 

o pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,

o spójność komunikatów, 

o to co niewypowiedziane.....

  • „ludzie mogą zapomnieć co o nich powiedziałeś, ale nigdy nie zapomną jak ich potraktowałeś” – szacunek w relacji zawodowej.

Bądź Sobą i stwórz TOP MARKĘ - zasady budowania relacji biznesowych:

  • dlaczego budowanie marki osobistej ma taki wpływ na długofalowe relacje?
  • czym marka różni się od wizerunku?
  • jak silna marka może wpłynąć na rozwój kariery?
  • jak w oparciu o markę osobistą budować trwałe relacje zawodowe?

Chcesz być skuteczny? Miej wpływ ! - uniwersalne zasady wywierania wpływu i ich praktyczne zastosowanie w codziennych kontaktach zawodowych.