O marketingu – socjologicznie, czyli cultural branding, movement marketing – cynizm marek czy odpowiedzialność społeczna?

Data wydarzenia 11-12-2017
Polskie Towarzystwo Socjologiczne, Oddział Białostocki oraz Instytut Socjologii i Kognitywistyki UwB zapraszają na spotkanie z Jackiem Szlakiem. 

Współczesny marketing coraz częściej wykorzystuje nośne społecznie tematy w celach wizerunkowych. Podczas spotkania, na bazie przedstawionych przykładów, Jacek Szlak opisze korzyści oraz zagrożenia jakie przynoszą markom i społeczeństwu te działania.

Poruszona zostanie także kwestia zmiany roli podmiotów komercyjnych, które coraz częściej zabierają głos w ważkich kwestiach społecznych. Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie, popularyzującego wiedzę o nowoczesnych narzędziach i trendach marketingowych. Publicysta poruszający tematy komunikacji marketingowej i sztuki reklamy.

Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu (AGH, WSE, ALK, UJ, WSEI).

Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”. Spotkanie odbędzie się w Instytucie Socjologii i Kognitywistyki UwB, pl. NZS 1, sala 36 (parter) 14 grudnia 2017 (czwartek), o godz. 18.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy! Więcej informacji: www.facebook.com/ptsbialystok